Inschrijvingen scoutsjaar 2016-2017

Ik ben al lid:

Daarnaast zal je nieuwe leiding begin september bij je thuis langskomen of je contacteren om na te gaan of je ook dit jaar nog naar de scouts wil komen en ze zullen dan verder de inschrijving regelen. Meteen ook een goed moment om je nieuwe leiding te leren kennen en vragen te stellen.

Je dient zelf enkel het lidgeld te betalen. Het bedrag (35 euro) moet gestort worden op het rekeningnummer van de scouts (BE64 7360 1096 9552) met vermelding van ‘lidgeld naam en tak van het kind’. Gelieve pas vanaf 1 september te storten. Gezinnen waarvoor het lidgeld een financiële drempel vormt kunnen contact opnemen met de groepsleiding om samen discreet naar een oplossing te zoeken.

 

Ik ben nog geen lid:

Nieuwe leden die graag willen inschrijven kunnen steeds eerst drie vergaderingen komen 'testen' of de scouts wel iets voor hun is. Vanaf begin september kan je op onze site onder 'takken' kijken wat elke tak die maand gaat doen. De eerste vergadering is op zaterdag 17 september. Ben je nu al 100% zeker dat je naar de scouts wil komen? Dan kan je volgende stappen volgen om je in te schrijven.

 

Ik ben al zeker dat ik mij als nieuw lid wil inschrijven:

Vanaf 1 september (en NIET vroeger) kan je inschrijven door de individuele steekkaart in te vullen en samen met de nodige gegevens te mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . Daarnaast moet ook het lidgeld betaald worden (zie boven). Voor de individuele steekkaart: klik hier.

Volgende informatie hebben we nodig om de inschrijving te kunnen regelen: naam en voornaam, geboortedatum, geslacht, adres (en eventueel adres vader indien gescheiden), e-mailadres ouders (en eventueel tweede e-mailadres), gsm-nummer ouders (en eventueel tweede gsm-nummer).

 

Alvast bedankt en graag tot op de scouts!

Andreas, Thomas, Wannes en Noah
Groepsleiding scouts Boortmeerbeek 2016-2017

Kampinfo + inschrijving

 

voor het kampboekje: klik hier!

Het scoutsjaar is helaas weer bijna gedaan, maar gelukkig gaan we deze zomer nog eerst allemaal samen op kamp! Alle praktische informatie (vertrek en thuiskomst, bagage, thema, bezoekdag,...) kan u lezen in het kampboekje. Hoe u kan inschrijven staat hieronder uitgelegd (en ook op pagina 6 van het boekje).

Een inschrijving voor het scoutskamp bestaat uit 3 delen. Inschrijven kan tot 13 juni, we vragen dan ook om deze deadline strikt te respecteren voor elk van de 3 delen. Alles moet in orde zijn om mee te kunnen op kamp!

 

1. De kampprijs

Voor de kapoenen bedraagt deze 95 euro; voor de andere takken 150 euro. Betalen kan enkel per overschrijving op het rekeningnummer van scouts Boortmeerbeek en voor 13 juni: BE64 7360 1096 9552. Vermeld hierbij ‘Kampgeld en naam en tak van je kind’.

We weten dat dit voor sommige huishoudens niet vanzelfsprekend is, zeker niet als er meerdere kinderen meegaan op kamp; vormt dit een probleem, aarzel dan niet de groepsleiding te contacteren om dit vlot en discreet een oplossing te zoeken.

 

2. De individuele steekkaart

Dit document bevat alle relevante medische informatie en bijkomende contactgegevens die nodig zijn bij eventuele ziekte of ongeval. We vragen dan ook om dit zo nauwkeurig mogelijk in te vullen, bij voorkeur in Word.

Een aantal ouders vulden dit al aan het begin van het jaar in. Dan volstaat het om de individuele steekkaart na te kijken (en eventueel aan te passen indien nodig). Deed u dit niet, dan dient u een nieuw formulier in te vullen (klik hier). Belangrijk: geen steekkaart = niet mee op kamp.

 

3. Het inschrijvingsstrookje

Het inschrijvingsstrookje dient als bevestiging op papier van de inschrijving voor het scoutskamp. Belangrijk is dat u hierop steeds juist aanduidt welke optie met betrekking tot de individuele steekkaart van toepassing is, anders is het voor de kampleiding niet mogelijk om de juiste versies van elkaar te onderscheiden. Gelieve voor elk lid een apart strookje in te vullen. Het strookje vindt u hier en in het boekje op pagina 7. 

Belangrijk is dat je alleen ingeschreven bent als al deze 3 dingen in orde zijn. Wie niet in orde is, kan niet mee op kamp gaan. Tot slot willen we nog duidelijk vermelden dat de inschrijvingen lopen tot en met 13 juni 2016, gelieve deze deadline dan ook te respecteren (zowel voor de betaling, de individuele steekkaart als het inschrijvingsstrookje). 

Op 21 mei (tussen 20u30 en 21u30, aansluitend op de laatste scoutsvergadering) houden we onze inschrijvingsavond. Wie er dan niet bij kan zijn, kan zijn kinderen ook nog later inschrijven door alle nodige documenten (individuele steekkaart en inschrijvingsstrookje) te bezorgen in de brievenbus van de scouts (Schoubroekstraat 21b, Boortmeerbeek), bij Andreas Doms (Salvialaan 8, Schiplaken) of te mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  

Als u het fiscaal attest van het kamp van vorig jaar nog wil ontvangen, of een terugbetalingsformulier van het ziekenfonds wil laten ondertekenen stuurt u hiervoor een mail naar de groepsleiding.

 

Met vragen kan u steeds terecht bij de groepsleiding ( Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. )

 

Wij kijken samen uit naar een ongetwijfeld fantastisch kamp,

Tot dan!

de leiding en groepsleiding

Streekbierenavond

Op 14 mei organiseert de jin van scouts Boortmeerbeek haar jaarlijkse streekbierenavond. Kom genieten van een heerlijk fris biertje, speel nagelkeklop en schud uw dansbenen uit op de livemuziek! Vanaf 19u verwelkomen wij u graag! Meer info op het Facebook-event.

Adres

Jeugdverblijfcentrum Kalleberg – scouts Boortmeerbeek
Schoubroekstraat 21 b
3190 Boortmeerbeek

Contact

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.