Start van het nieuwe scoutsjaar

Het kamp ligt helaas weeral enkele weken achter ons dus wordt het stilaan tijd om aan het nieuwe scoutsjaar te denken. In dit mailtje krijgen jullie een overzicht van de belangrijkste informatie omtrent de startactiviteit en het kampvuur, de tweedehands uniformverkoop de inschrijvingen en verloren voorwerpen van afgelopen kamp.

Kampvuur en startactiviteit .

Op zaterdag 23 september beginnen we het nieuwe scoutsjaar. Om 14u verwelkomen we alle leden voor de startvergadering (waar we heel wat speciale activiteiten voor voorzien, dus zeker komen). Daarna, vanaf 17u zijn ook de ouders welkom om van ons heerlijk (à volonté) pastabuffet te komen smullen (volwassenen: 10 euro, kinderen 8 euro). Om 19u steken we dan ons grote kampvuur aan. Later op de avond kunnen we genieten van 3 live-optredens om het feest helemaal af te maken. Let op: voor het eten vragen we wel om op voorhand in te schrijven via deze link (voor 18 september)! Meer info vindt u op ons facebook-evenement . Wilt u ons graag een handje helpen om een van de talrijke shiften te vervullen? Geef dan zeker een seintje aan de groepsleiding.

Tweedehands uniformverkoop

Zoals vorig jaar willen we dit jaar willen we ook een tweedehands uniformverkoop doen. Heeft u uniformstukken (enkel de kledij die de scoutswinkel aanbiedt: hemd, t-shirt, broek of rok en NIET de truien en dassen die wij zelf verkopen) die te klein zijn geworden maar nog wel in degelijke staat zijn? Gooi ze niet weg maar breng ze naar de scouts, u krijgt er zelfs nog geld voor (5 euro per stuk; 2,50 euro per t-shirt)! Binnenbrengen kan doorlopend (overdag) van dinsdag 12/9 tot zaterdag 23/9 op de scouts. Tijdens het kampvuur zullen we dan alle binnengebrachte stukken te koop aanbieden voor iedereen dat hier interesse voor heeft (wij vragen 10 euro per stuk; 5 euro per t-shirt). Kom dus zeker eens langs!

Inschrijvingen nieuwe werkjaar

Tijdens de eerste weken van september zal de nieuwe takleiding een huisbezoek brengen of u contacteren om zich voor te stellen en de inschrijving voor het nieuwe werkjaar in orde te maken. Vanaf 1 september kan u ook het lidgeld ( 35 euro) overschrijven op onze rekening (BE64 7360 1096 9552).

Ook broertjes en zusjes (vanaf geboortejaar 2011) die naar de scouts willen komen mogen altijd twee keer komen proberen, maar zorg dat ze steeds aangemeld zijn bij de leiding (naam, gsm en e-mail achterlaten).Inschrijven kan vanaf 1 september (en niet vroeger), in bijgevoegd document kan u alle nodige informatie lezen. Wilt uw zoon/dochter stoppen met de scouts? Geef dan graag een seintje (via mail) aan de groepsleiding zodat we hem/haar kunnen uitschrijven.

Individuele steekkaart

Verloren voorwerpen kamp 2017

Tijdens het kampvuur (van 17u tot 21u) kan u nog een laatste keer komen kijken naar de verloren voorwerpen van afgelopen kamp. Daarna schenken we alles weg aan het goede doel.

Indien u vragen, problemen of suggesties heeft zijn wij steeds bereikbaar: mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Een stevige linker en graag tot op ons kampvuur!

De leiding en groepsleiding van scouts Boortmeerbeek 2017-2018

PS: Zin om een handje te komen helpen? Geef gerust een seintje aan de groepsleiding.

Adres

Jeugdverblijfcentrum Kalleberg – scouts Boortmeerbeek
Schoubroekstraat 21 b
3190 Boortmeerbeek

Contact

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.